تبلیغات بنری |تعرفه تبلیغات بنر شما در سایت های برتر ایرانی

تبلیغات بنری چیست ؟

تعرفه تبلیغات بنری ؟

چگونه تبلیغات بنری کنیم ؟

 

تبلیغات بنری چیست ؟

تبلیغات بنری، شکلی از تبلیغات آنلاین با استفاده از بنر است. تبلیغات بنری را معمولاً زیرمجموعه‌ای از تبلیغات نمایشی (Display Advertising) می‌دانند که دلیل آن ماهیت بصری تبلیغ‌های بنری است. هدف تبلیغات بنری تبلیغ‌ یک برند است. تبلیغات بنری می‌تواند بازدیدکننده را از وب‌سایتِ نمایش‌دهندهٔ بنر به وب‌سایت تبلیغ‌کننده یا صفحهٔ فرود (Landing Page) خاصی ببرد.

بنر تبلیغاتی، تبلیغی است که در صفحهٔ وب نمایش داده می‌شود. این تبلیغ شامل تصویر (با فرمت jpg، png، gif) یا محتوای چندرسانه‌ای است (که معمولا توسط Flash یا HTML5 ایجاد می‌شود).

تبلیغات-بنری

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکت ها و وبمسترها به تبلیغات بنری و بازاریابی بنری رو به افزایش است. تجربیات کارشناسان این حوزه، خصوصا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و کارشناسان شبکه اجتماعی می تواند شما را در اثرگذاری و بهینه سازی این تبلیغات یاری کند.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

 

تبلیغات بنری در 3 قالب قراردادی صورت می پذیرد:

  1. تبلیغات در بازه زمانی مشخص
  2. تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
  3. تبلیغات کلیکی

چگونه بنر خود را تبلیغ کنیم ؟

پس از طراحی بنر، برای استفاده از آن به فضای وب نیاز دارید. بنابراین باید جایگاه‌های تبلیغاتی موجود در وب‌سایت‌های پربازدید را به صورت ماهانه اجاره کنید که این کار با تماس گرفتن با مالکان وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها و مذاکره با هریک از آنها به‌طور جداگانه انجام می‌گیرد که کاری پراسترس و وقت‌گیر است. بنابراین، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که از پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین که شبکه‌ای از نمایش‌دهندگان بزرگ را در اختیار دارند کار کنند. پلتفرم یکتانت بزرگترین شبکه نمایش‌دهندگان تبلیغات مانند خبرگزاری‌های بزرگ را داراست.

چگونه تبلیغات بنری کنیم؟

۱. از کمپین تبلیغاتی خود چه می‌خواهید

درمورد محصول یا خدمات خود فکر کنید و توجه کنید که ایدهٔ خاصی که می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را براساس آن بسازید، چیست.

۲. میزان بودجهٔ خود را مشخص کنید

برای نمایش تبلیغات باید مبلغی بپردازید و تبلیغات بنری نیز همین‌طور است. بنابراین باید بدانید که می‌خواهید چه مبلغی را روی کمپین تبلیغات بنری خود سرمایه‌گذاری کنید.

۳. مخاطبان شما چه کسانی هستند

دانستن اینکه می‌خواهید برای چه کسانی تبلیغ کنید، به شما کمک می‌کند تا کمپین تبلیغات بنری بهتری طراحی کنید؛ چون از نیازهای مخاطبان آگاهی دارید و می‌دانید چگونه بنر تبلیغاتی را طراحی کنید که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

 

سرویس خرید بک لینک

نکاتی برای طراحی بنر

اگرچه در مطلب ۱۴ نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی توضیح کاملی درباره طراحی صحیح بنر داده‌ایم در این بخش مروری بر اهم نکات خواهیم کرد.

۱. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و از آنها چه می‌خواهید

پیش از طراحی بنر تبلیغاتی باید بدانید که مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و از آنها چه می‌خواهید. شاید از آنها می‌خواهید که روی لینک وب‌سایت شما کلیک کنند یا محصول شما را بخرند یا به‌طور رایگان خدمات شما را امتحان کنند. در این مورد قبل از شروع کمپین بیندیشید.

۲. ارزش پیشنهادی (Value Proposition) شما چیست

دانستن این مسئله به شما کمک می‌کند تا متن بنرتان را بهتر بنویسید و متن مناسبی نیز برای دکمهٔ CTA (دعوت به اقدام) خود انتخاب کنید. چه ارزشی یا پیشنهادی یا منفعتی می‌خواهید به کاربر خود برسانید. این موضوع را در این بخش باید بنویسید.

۳. یکی از اندازه‌های استاندارد بنرهای تبلیغاتی اینترنتی را انتخاب کنید

زیرا نمایش‌دهندگان آگهی معمولا از اندازه‌های استاندارد برای نمایش بنر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند. بنابراین اگر از اندازهٔ دیگری استفاده کنید، در وب‌سایت‌های اندکی می‌توانید کمپین تبلیغات بنری خود را نمایش دهید.

۴. از فونت‌های خوانا استفاده کنید

زیرا شما می‌خواهید چیزی را که به او ارائه می‌دهید و چیزی را که درصورت کلیک روی بنر تبلیغاتی به‌دست می‌آورد، به‌خوبی درک کند و بفهمد.کابر تنها چد صدم ثانیه نگاهش به بنر شما می‌افتد که باید در این زمان کوتاه توجه او را جلب کنید.

۵. از عکس‌هایی با کیفیت بالا استفاده کنید

بهره‌گیری از تصاویر و عکس‌هایی با کیفیت بسیار پایین در بنر تبلیغاتی موجب بی‌اعتمادی میان برند و کاربر می‌شود. ۵۴٪ کاربران به این دلیل روی بنرهای تبلیغاتی کلیک نمی‌کنند که به آنها اعتماد ندارند.

۶. از رنگ‌های برند خود استفاده کنید

اگر می‌خواهید بنرهای تبلیغاتی حرفه‌ای بسازید و کاری کنید که مردم برند شما را به‌راحتی در اینترنت  تشخیص دهند، توصیه می‌کنیم که از رنگ برند خودتان بهره بگیرید.

۷. بنر تبلیغاتی را بیش‌ازحد شلوغ نکنید

هر چه بنر تبلیغاتی شما ساده‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید پیامِ درست را به مخاطبان‌تان برسانید.

۸. حتما از یک عنصر برندینگ (لوگو، نام یا وب‌سایت شرکت) استفاده کنید

هرچقدر هم که در صنعت خود بزرگ باشید، باز هم باید از یکی از عناصر برندینگ خود استفاده کنید تا به کاربر نشان دهید که آن بنر تبلیغاتی متعلق ‌به شرکت شماست.

 

 

تعرفه تبلیغات بنری چقدر است؟

تعرفه تبلیغات بنری با توجه به متفاوت بودن قیمت با ما تماس بگیرید .

 

 

تبلیغات بنری رایگان  تبلیغات بنری چیست  کسب درآمد از تبلیغات بنری  نمونه تبلیغات بنریتبلیغات بنری ارزان

جذب تبلیغات بنری تبلیغات بنری موثر تعرفه تبلیغات در اپلیکیشن

سفارش سئو سایت

One Reply to “تبلیغات بنری |تعرفه تبلیغات بنر شما در سایت های برتر ایرانی”
  • لوله بازکنی
    ژانویه 8, 2019 at 5:05 ب.ظ

    سلام
    بازدهی بنر چقدره؟
    انتخاب سایتها با خودمون هست یا بین کل سایت های شماست؟

Comments are closed.